Een contentstrategie bouw je met sterke teams, technologie en een strategische mindset.

Hoe meer content, hoe meer wanhoop bij iedereen in het team. Zo los je het op.

De meeste contentmanagers, marketeers en communicatiemensen kunnen het allemaal maar net bijhouden. Of net niet. Hoe manage je Big Content, zonder gek te worden?

Processen moeten blijven lopen. Klanten, gebruikers en sitebezoekers moeten content te zien krijgen die past bij hun vragen en wensen. En ondertussen moet je team de vrijheid hebben (en voelen) om te innoveren.

Content Marketing Institute presenteert nieuw onderzoek en nieuwe inzichten in hoe je dat voor elkaar krijgt:

4 Paths to Better Content Management and Strategy [New Research]
Struggle to manage content in a responsive, automated, scalable way? Check out Content Marketing Institute’s 2018 Content Management & Strategy Survey.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(