Je content is klaar. Wat nu?

Wat je met je bestaande content doet, bepaalt je succes.

Lekker druk met het maken van content? Dan heb ik een leuke voor je: denk je wel genoeg na over wat er gebeurt als je content klaar is?

Als contentmensen en marketeers zijn we heel veel bezig met het maken van content. Te veel. Daar heb ik me al eens over opgewonden, dus dat ga ik niet nog een keer doen.

Maar ik stel wel een vraag die jij misschien niet vaak genoeg stelt: wat gebeurt er als de content klaar is?

Contentmanager, leef je nog?

In het alsmaar harder draaiende hamsterwiel dat 'contentproductie' heet zou je bijna vergeten dat het marketingwerk pas begint als content live staat. Kijk maar naar het dagelijks werk van je contentmanager: zij heeft waarschijnlijk zo veel creatie te managen, dat ze geen tijd overhoudt om ook echt content te beheren.

Wat zeg je? Je hebt geen contentmanager in je team? Nou, dan moet je zeker even verder lezen.

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(