B2B Content Podcast: Maya Noordam over opvallen in B2B

Zo word je een 'merk met een mening'.

Met Maya Noordam bespreek ik waarom lef cruciaal is in B2B-marketing. Leer hoe je als marketeer wél kunt opvallen in een verzadigde markt waarin alle producten op elkaar lijken.

Maya en ik duiken diep in hoe je een merk met een duidelijke mening kunt bouwen en waarom directies vaak goede ideeën afschieten. Waardoor het allemaal weer grijze prut wordt.

ONDERWERPEN IN DEZE AFLEVERING

  1. Lef in B2B-marketing. Het belang van durf en waarom veel bedrijven bang zijn om op te vallen.
  2. Hiërarchie en besluitvorming. Hoe directies vaak innovatieve ideeën van marketeers afwijzen uit angst voor gedoe en kritiek.
  3. Merken met een mening. Het belang van een duidelijke visie en uitgesproken standpunten binnen de markt waarin je actief bent.
  4. Strategische focus. Het belang van het kiezen van de juiste doelgroep en het aanpassen van je boodschap aan specifieke klantbehoeften.
  5. Meten van resultaten en KPI's. Hoe meet je de impact van je marketingstrategie, van engagement en netwerkgroei tot lengte van sales cycles en aantallen klantaanvragen.
  6. Het ontwikkelen en marketen van nieuwe producten. Hoe kom je erachter wat je klanten willen? En wie is Henk?

SHOWNOTES

Maya op LinkedIn
Oppepper
LeadInfo
Red Panda Academy

ABONNEER JE

Via e-mail of LinkedIn

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(