Nieuw model voor contentstrategie: de Content Strategy Quad is aangepast

De Content Strategy Quad is een belangrijk model voor contentstrategie.

Een hele generatie contentstrategen is ermee opgegroeid: de Content Strategy Quad van Brain Traffic. Maar nu is hij aangepast. Beter, maar toch ook even wennen.

De Quad, zoals gepresenteerd in de klassiekers 'Content Strategy for the Web' en 'The Content Strategy Toolkit', geeft een conceptueel beeld van wat belangrijk is in contentstrategie. Maar de wereld verandert en de principes van contentstrategie veranderen mee.

Er is in het nieuwe model een belangrijker plek voor de ervaring/reis van de klant en pogingen om governance en contentproces van elkaar te scheiden hebben ze bij Brain Traffic (terecht) opgegeven.

Belangrijke basiskennis voor iedereen die met content werkt.

New Thinking: Brain Traffic’s Content Strategy Quad - Brain Traffic
The content strategy quad has been the guiding cornerstone of our practice for years. But as with anything, thinking changes. Here is Brain Traffic’s new take.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(