Constante content + campagnes = winnende contentstrategie

Consistentie is de basis van je contentstrategie.

**Misschien heb je het door: ik plaats hier iedere dag een link naar een interessant artikel. Die voorzie ik dan van wat commentaar, zodat jij kunt bepalen of het voor jou de moeite waard is om het stuk te lezen. Het klinkt misschien niet zo, maar dat is best een hoop werk.
**
Waarom doe ik het dan, naast al het andere contentwerk? Omdat consistentie de basis is van je contentstrategie.

De mensen van het Content Marketing Institute noemen dat Constant Content en in dit artikel leggen ze heel duidelijk uit waarom je het nodig hebt, hoe je het maakt en hoe het samenspel tussen constante, voorspelbare content en incidentele, impactvolle campagnes je contentstrategie tot een succes maakt.

Constant Content: The Silver Bullet for Failing Content Marketing Strategy
The State of Content Marketing Survey told us that 92% of marketers don’t have a clear plan for content marketing. The only answer: the constant content approach.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(