Ook hele bedrijven kunnen 'imposter syndrome' hebben

Sommige bedrijven zitten vol goede verhalen, maar zijn te bescheiden om ze te vertellen.

'De tragiek van de wereld is dat slimme mensen vol twijfel zijn, terwijl de domme lui barsten van het zelfvertrouwen.'

Het is mijn vrije vertaling van een beroemde quote van Charles Bukowski. En het is waar. Kijk maar op het internet. Het barst van mensen en bedrijven online die duidelijk geen idee hebben hoe een stuk waardevolle informatie eruitziet. Toch kalken ze dagelijks het web vol.

En er zijn bedrijven die vol met goede verhalen zitten, maar te bescheiden zijn om ze te vertellen.

Leuk, ambitieus en veeeeeel te bescheiden

Ik zag dag gisteravond weer, toen ik een blogworkshop gaf aan de mensen van een leuk, ambitieus IT-bedrijf.

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(