Als dienstverlener heb je eigenlijk 2 websites nodig...

Een website in B2B heeft meerdere functies. Soms is dat lastig.

Dus je hebt een B2B-bedrijf. En je hebt (dus) een website. Maar daar begint het gedonder meteen al. Want je website is de kern. Het hoofdkwartier. De thuisbasis voor al je activiteiten. De plek waar alles samenkomt: leadgeneratie, blogs, SEO, landing pages, videoproducties... Genoeg om duizelig van te worden.

De verschillende eisen die aan je site gesteld worden? Genoeg om tijdelijk of langdurig het overzicht te verliezen. Ze zijn ook de reden dat de meeste 'we bouwen de komende 2 maanden onze nieuwe website'-projecten gigantisch uit de hand lopen. Dat terzijde.

Wat wil je als B2B-dienstverlener bereiken met je site? Volgens mij zijn dat in de basis twee dingen:

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(