Ik schrijf altijd op maandag deze nieuwsbrief en probeer dan op woensdag op LinkedIn het onderwerp te teasen. Dus toen er deze woensdag geen LinkedIn-post live ging vanuit Buffer, wist ik dat ik iets verkeerd gedaan had. Ik had een hele volle maandag gehad, met (te) veel meetings, en op die dag geen nieuwsbrief geschreven.
Damn. I screwed up.
Maar niet getreurd, van de nood een deugd gemaakt, roeien met de riemen, etc.: ik vroeg mijn LinkedIn-volgers gewoon even om wat input voor een quick and dirty nieuwsbrief. Nou, dat heb ik geweten.
Waar moet Het Grote Verhaal morgen over gaan, was de vraag. En de antwoorden waren zo divers, dat ik niet kon kiezen. Ik behandel ze dus allemaal.
Eerst maar even de wat meer filosofische vragen. Hebben we dat gehad.
O, en eerst eerst: er staat weer een nieuwe B2B Content Podcast online! Tycho Luijten van Dapper Agency legt ff in een half uurtje uit waarom we B2B content al decennia verkeerd doen. En hij heeft nog gelijk ook. Verfrissend: