Heb ik er al die tijd naastgezeten met mijn social media-standpunt?

Tsjonge, wat is er toch een hoop dat ik niet weet. Of eigenlijk: er is een hoop dat ik dacht te weten, maar dat toch genuanceerder blijkt te liggen…

Jarenlang vertelde ik in cursussen en voordrachten dat organische socials als contentkanaal voor bedrijven morsdood waren (ooit deed ik dat bij een Social Media Club - werd een gezellige avond). En toen postte ik mijn nieuwe e-book organisch op LinkedIn en kreeg ik 15.000 views en 7 aanvragen voor klussen.

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(