Een nieuwe site is altijd aanleiding om eens een beetje op te ruimen en te structureren. Sommige van deze podcasts stonden al ergens op mijn blog, sommige waren op mysterieuze wijze verdwenen... Vanaf nu verzamel ik al mijn podcast-optredens in deze post.
Ik ben zelf vooralsnog te lui om een podcast te beginnen, maar ik vind optreden in die van iemand anders superleuk. Neem even contact op als je denkt dat mijn verhaal voor jouw luisteraars relevant is!
Marketing voor IT-bedrijven
Tim Hanse wilde me wel eens aan de tand voelen over contentmarketing voor IT-bedrijven. Dus haalde ik speciaal voor hem mijn bloemenpolo uit de kast.
Hoe zien websites er in 2025 uit?
Met Milan van Bruggen heb ik het hier over allerlei verschillende aspecten van contentmarketing. Vooral over hoe het denken over content veranderd is. En, hoewel ik me niet graag laat verleiden tot toekomstvoorspellingen, een filosofietje over hoe websites er in 2025 uit zullen zien. Alleen maar leuker omdat het inmiddels natuurlijk vet achterhaald is. Met gastoptreden van Sjaak de Grasmaaier.
Content slim hergebruiken
Maaike Gulden geeft me de ruimte om uit te weiden over een van mijn stokpaardjes: het hergebruik van content. Of liever: het gebrek daaraan bij veel bedrijven en bureaus.
Hoe 038 Digital meteen een succes werd
In De Meeting Room, de podcast van Samira Salman, mag ik mezelf op de borst kloppen over het succes van 038 Digital, het eerste echte Zwolse digital marketing-event.
Het contentproces. Best belangrijk.
Met Mathijs Kok van Unhyped had ik het over het contentproces. Want we zijn altijd druk bezig met dingen maken en online gooien, maar we vergeten daarbij de rest nog wel eens. Beheer, onderhoud, systemen, processen... Boring. Maar nodig.
Enrise Business Talks: over e-commerceprojecten
Niet echt een podcast, maar te leuk om niet te delen: Enrise Business Talks. Bij Enrise liepen ze al een tijdje rond met het idee voor een videoformat, maar een goede host ontbrak. Toen bleken ze een freelance copywriter te kennen die wel aardig kon kletsen. De eerste aflevering kun je gewoon bekijken, voor de rest moet je je inschrijven.