Content-enthousiasme: onmisbaar voor je strategie

Autoriteit en thought leadership? Dat kun jij als marketeer niet regelen. Daar heb je je experts voor nodig.

Het idee dat jij als marketeer een strategie moet/kunt bedenken en die dan kunt laten uitvoeren door er 'een bureau op te zetten' of alle creatie uit te besteden aan freelancers? Dat is echt niet meer van deze tijd.

Als B2B-bedrijf moet je het op dit moment online van je autoriteit hebben.

Noem het thought leadership, of gebruik een andere term, maar het uitdragen van je kennis, je visie en ervaring is de meest effectieve manier om het gedrag van je klanten positief te beïnvloeden online. Misschien wel de enige manier, want puur conversiegerichte advertentiecampagnes werken slecht in B2B. Zeker als je draait op dure diensten, projecten of langdurige partnerships.

Het idee dat je content moet 'bedenken, plannen en bestellen' moet dus van tafel.

Content moet ontstaan

Klinkt wazig en zweverig. Is het niet. Zit zo:

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(