Houdt jouw #contentmarketing na de aankoop ineens op?

Stopt jouw content ook abrupt na de aankoop? Gemiste kans. Want juist als de koop gesloten is, willen mensen verder lezen en kijken.

Wat wil iemand die een nieuwe auto heeft besteld maar nog 10 maanden moet wachten?

Antwoord: het instructieboekje lezen.

Althans, dat wilde ik graag. Om de functies van mijn nieuwe luxe voertuig vast een beetje te leren kennen. En me te verheugen op de blijde dag dat ik achter het stuur mocht kruipen. Maar dat instructieboekje was online niet te vinden. Of eigenlijk was er online helemaal niks te vinden dat de wachtende klant een beetje bezig kon houden. Alle content van mijn automerk eindigde met calls to action naar configurators (ehm, ik heb al een auto), nieuwsbrieven (had ik me al weer voor uitgeschreven) en contactknoppen (de dealer had mijn telefoonnummer toch?).

Stopt jouw content ook abrupt na de aankoop? Gemiste kans.https://www.cmswire.com/digital-marketing/does-your-content-marketing-stop-after-purchase/

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(