Vond je mijn vorige mail niet leuk?

Als jij lol hebt en geïnspireerd bent, dan zien mensen dat aan je content.

Meestal krijg ik wel een paar reacties op mijn wekelijkse mail. Maar na die van vorige week bleef het angstig stil. Blijkbaar was je niet zo gecharmeerd van mijn verhaal uit de oude dichtersdoos?

Ik snap dat wel, hoor. Als je deze mails leest om iets te leren over B2B contentmarketing en dan word je getrakteerd op oude, rammelende verhalen over poëzie-optredens uit een ver verleden... Misschien moet ik een andere doelgroep zoeken voor dat soort dingen.

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(