7 redenen om in 2023 te blijven bloggen

Voor SEO, voor de community en omdat het gewoon de makkelijkste vorm van contentmarketing is.

Moet je als bedrijf nog een blog hebben? Ja dus. Ik geef je de 7 belangrijkste redenen waarom je ook in 2023 nog keihard moet inzetten op je bedrijfsblog.

1. Het is de goedkoopste content

Content is duur en de businesscase is niet altijd makkelijk te maken. Met een blog geef je jezelf een kosteneffectieve manier om regelmatig  zichtbaar te zijn bij je doelgroep.

2. Het is nog steeds de basis van de meeste community's

Dit artikel is alleen voor abonnees

Abonneer je en krijg toegang tot alle abonnee-content.
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(