[Recensie] De Online Marketing Tornado

Een boek vol met praktijkkennis en wijsheid. Vooral de eerste drie delen zijn verplichte kost voor iedere ondernemer.

Lezen

Zo maak je de perfecte briefing voor je copywriter

Voor wie is de tekst bedoeld, wat willen we vertellen in welke vorm en wat willen we dat de lezer doet of voelt na het lezen van de tekst? Dat is, kort samengevat, de minimale informatie die een copywriter nodig heeft. Laten we dat even wat verder uitwerken.

Lezen

De reis naar contentsucces (1): heb je wel het goede website-CMS?

De reis naar online succes heeft een paar vaste stations. Je kunt proberen de tussenstops over te slaan en meteen door te razen naar het eindpunt (Leads! We willen meer LEADS!!!!) maar dat werkt niet (daar was je waarschijnlijk al achter). Het eerste tussenstation waar je bij stil moet staan is je website.

Lezen

[Recensie] Systematisch nadenken over je klantervaring, in 3 makkelijke stappen

Pedro van Heldens *Onweerstaanbaar ondernemen* is een dun boekje dat niettemin een robuust proces neerzet voor het aantrekken van nieuwe klanten voor je bedrijf. Het lijkt simpel, maar het laat je fundamenteel nadenken over wat jij als ondernemer nou eigenlijk doet en hoe je dat aan potentiële klanten vertelt

Lezen