Draagvlak en accountability
Meer steun van het management
4 manieren om meer steun (en budget) te krijgen voor mooie content.
Samenwerken met Sales
Beter samenwerken met Sales: 3 tips
Wat is een lead waard? Precies 0 euro. Want om leads in harde omzet te veranderen, heb je Sales nodig. Maar de relatie tussen Marketing en Sales is vaak... ingewikkeld. 3 tips om daar wat aan te doen.
Portfolio
Actief betrokken bij Sky10 sinds de oprichting
De uitdaging van Sky10: complexe IT-materie vertalen naar begrijpelijke, aantrekkelijke content.
Portfolio
Maandelijkse sparringpartner van Pixelpillow
Met Pixelpillow spreek ik maandelijks af om in een adviserende rol mee te denken over marketingvraagstukken.
Portfolio
Gesproken woorden omtoveren tot kloppende teksten voor Blis Digital
"Ik zei dat ik niet met een mindere tekstschrijver aan de slag wilde gaan, omdat dit zonde zou zijn van de kwaliteit van het eindproduct."
Portfolio
Efficiëntie in de contentcreatie bij Triple
Bij Triple zochten ze een copywriter die niet alleen de techniek begreep, maar technische mensen effectief kon interviewen.
Portfolio
Complexe techniek van Rapid Circle begrijpelijk brengen
Ik werk al een flink aantal jaren voor Rapid Circle. Telkens schrijf ik weer iets anders, van blogs en whitepapers tot webpagina’s en cases.
Portfolio
Van contentcreatie tot videohosting voor Enrise
Ik begon in 2020 voor Enrise met het schrijven van webteksten en blogs. Later hielp ik met het schrijven van videoscripts en ging ik de video's ook presenteren.
Portfolio
Innovatieve IT-oplossingen van Axians een menselijke touch geven
Ik hielp Axians onder andere met het vinden van hun tone of voice, het maken van doelgerichte whitepapers en het opbouwen van hun nieuwe website.
AI
Laat ChatGPT schrijven zoals jij
Een 5(ish)-stappenplan om Chappie te laten klinken als jezelf.
Creatie
Moet content mooi zijn of functioneel?
Content moet vooral werken, maar het moet voor jou als maker ook leuk blijven.
Creatie
B2B Content Podcast: bingemarketing in B2B met Carlijn Postma
Contentmarketing is geen kostenpost, maar een investering. Tenminste, als je het goed aanpakt.
Strategie en proposities
Hoe doe je marketing voor een saai product?
Jouw slaapverwekkend is andermans droom (of nachtmerrie). Vind het verhaal van je product. Dat is nooit saai.
B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: ABM met Pierre Vanderfeesten
'Het is totaal idioot om Sales en Marketing aparte KPI's te geven.'
Creatie
Vond je mijn vorige mail niet leuk?
Als jij lol hebt en geïnspireerd bent, dan zien mensen dat aan je content.