B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: Carolien Graafsma over hoe je als marketeer écht waarde levert
Discussiëren over de waarde van een lead? Maak liever echt goede content
B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: Floor de Wit & Eric Dubbelaar over verhalen vertellen en vertrouwen opbouwen
De eerste sale? Dat is pas het begin van het traject. In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig.
B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: Remy Gieling over de kansen van AI
De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus NU.
Data
Doelgericht mislukken is een kunst
Niet het leukste deel van contentmarketing. Het vraagt zelfkritiek en soms moet je vervelende beslissingen nemen.
Strategie en proposities
Doelen dumpen
Hoe breng je meer focus in je contentstrategie? Door harde keuzes te maken over wat je nou eigenlijk wilt bereiken.
Strategie en proposities
Hoe verkoop je IT aan mensen die een hekel aan IT hebben (en dat zijn er meer dan je denkt)?
Misschien willen je klanten hun probleem wel helemaal niet oplossen.
B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: Kay-Lee Hendriks over employer branding
Zorgen dat mensen bij jou willen werken? Dan moet je zichtbaar en herkenbaar zijn, maar je moet vooral zeker weten dat je huidige mensen blij zijn en enthousiast over hun werk vertellen.
B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: Martijn Rijk over sales, marketing en wat 'social' nou eigenlijk is
Hoe werken sales en marketing samen voor meer leads en meer business? Luister nu de B2B Content Podcast
Strategie en proposities
Als je marketingafdeling nou eens gewoon winstgevend was?
Kun je marketing van kostenpost in profit center veranderen?
Het ideale team
B2B Content Podcast: marketing managen met Joris Merks-Benjaminsen
Investeren in je team maakt je marketing succesvol. Misschien hangt de toekomst van je bedrijf er wel vanaf.
Data
Voed je creativiteit met data
Hoe je onderscheidende content maakt waarvan je vooraf weet dat hij gaat scoren. Handleiding in 3 stappen.
AI
Hoe schrijf je een goed artikel met AI/ChatGPT?
Weg met de zouteloze AI-tekst. Zo schrijf je een goed artikel met hulp van ChatGPT.
Data
Data-based content in de praktijk (is minder spannend dan je denkt)
In B2B heb je niet veel data, waardoor veel bekende data-based technieken niet bruikbaar zijn. Wat nu?
B2B Content Podcast
B2B Content Podcast: organiseren van B2B content met Marleen Cramer
In de hectische bureauwereld moet alles altijd snel. Maar sommige dingen kosten nou eenmaal tijd...
Branding
Het allermoeilijkste (en het allerbelangrijkste) aan contentmarketing
Je moet niet over jezelf praten in je marketingcontent. En je moet in ieder stukje content wat je maakt 100% aanwezig zijn. Lastig.
Strategie en proposities
Waardeproposities, echte klanten en andere enge dingen
Wat verkoop je nou eigenlijk? En aan wie? Echt raar dat we daar als marketeers vaak geen antwoord op hebben.
Strategie en proposities
Je nieuwsbrief is gewoon niet goed genoeg
Stuur je beste content naar je beste volgers.