Innovatieve IT-oplossingen van Axians een menselijke touch geven

Ik hielp Axians onder andere met het vinden van hun tone of voice, het maken van doelgerichte whitepapers en het opbouwen van hun nieuwe website.

Voor mijn komst worstelde Axians met het vinden van een balans tussen het behouden van hun kernwaarden, begrijpelijk taalgebruik en het bijhouden van de steeds veranderende markt.

Axians zet zich in om bedrijven als Microsoft, Amsterdam UMC en Pathé te helpen bij het navigeren door de steeds complexer wordende wereld van technologie. Dat doen ze met innovatieve en flexibele IT-oplossingen, die bijdragen aan de groei en het succes van hun klanten.

Axians begrijpt de unieke behoeften van elk bedrijf, waardoor telkens nieuwe oplossingen ontstaan. Daarin werken ze nauw samen met hun klanten om op maat gemaakte oplossingen te realiseren. Die moeten niet alleen technologisch geavanceerd zijn, maar ook praktisch en gebruiksvriendelijk.

Technisch jargon vs. menselijke communicatie

Dennis Duwel, businessdeveloper en innovatiemanager bij Axians:

“Als bedrijf hadden we enkele uitdagende situaties, waarbij we wel wat hulp konden gebruiken. Axians had een geweldige technische basis, maar de human touch richting onze klanten miste soms. Onze klanten vonden het lastig om te begrijpen wat we nu precies bedoelden, omdat de teksten een hoog technisch jargon bevatten. Die communicatie kon effectiever en daarom is Bouke bij ons ingesprongen.”

"Zijn vermogen om complexe problemen te doorgronden en werkbare oplossingen te vinden is ongeëvenaard."

“Wat Bouke uniek maakt, is zijn vermogen om met empathie en begrip de leiding te pakken. Zijn vermogen om complexe problemen te doorgronden en werkbare oplossingen te vinden is ongeëvenaard. Maar het zijn vooral zijn menselijke kwaliteiten - zijn openheid en zijn aandacht voor detail - die hem echt uniek maken. Hij heeft een ongekende passie voor het vak. Bouke is niet alleen geïnteresseerd in de technische kant, maar ook in het menselijke aspect. Hij wil begrijpen wat onze klanten nodig hebben en hoe technologie daarbij kan helpen.”

Wat Bouke doet is een kunst

“De samenwerking met Bouke bevalt ons goed. Zijn impact is voelbaar. Ik kan een groep mensen voor hem neerzetten en die kan ik laten ratelen. Vervolgens pakt hij de essentie van wat die mensen allemaal zeggen en hij kan dat vervolgens naar een begrijpbare tekst vertalen. Dat is een kunst."

"Zijn aanwezigheid heeft aanzienlijke impact gehad op de manier waarop Axians werkt en zichzelf presenteert aan haar klanten."

"Het scheelt dat hij niet alleen technische kennis heeft, maar ook kennis van de markt. Bouke slaat de informatie plat en weet de toegevoegde waarde van iets complex in behapbare taal te gieten. Daarin blijft hij bij de essentie van het verhaal en de feiten. Dat ligt dicht bij onze slogan: “The best of ICT with a human touch”.

“Dit zijn zomaar enkele vaardigheden die Bouke met zich meebrengt. Zijn aanwezigheid heeft aanzienlijke impact gehad op de manier waarop Axians werkt en zichzelf presenteert aan haar klanten. Het is deze combinatie van technische expertise, communicatievaardigheden en veerkracht die Bouke zo'n waardevolle partner voor Axians maakt.”

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(