Home

Hoeveel bagger staat er op jouw website? Zo vind je hem (en ruim je hem op)

Hoeveel bagger staat er op jouw website? Zo vind je hem (en ruim je hem op)

kapost.comContentmarketing en content management gaan hand in hand. Als je geen controle hebt over wat er op je site staat, zul je klanten wegjagen met content die oud, fout, lelijk of gewoon nutteloos is. Daarom begint het opzetten van een contentstrategie met een content audit.

Maar ook tussendoor is het fijn om weer eens het overzicht te hebben. Vandaar deze gids voor een voorjaarsschoonmaak van je site-content. Geen volledige audit, maar gewoon een checklist om de ergste troep er tussenuit te halen en te kijken waar nog kansen liggen.

The spring season can inspire the desire to declutter and streamline, which makes it a great time for B2B organizations to spring clean content with a quick and dirty content audit. Broken links, under-performing assets, changes in customer preferences, and content gaps happen even to the best of marketing teams. Instead of putting a content audit off for another season as clients drift to another website, think of the process as a reverse gold digging expedition.

Aan het werk!

Spring Clean Your Content: The Basics of a Quick & Dirty Content Audit - Kapost Content Marketing Blog