Jij bent mijn abonnee. Mijn trouwe, vaste lezer.
Jij leest dit omdat je niet alleen geabonneerd bent op mijn mails, maar ze ook daadwerkelijk opent en leest. En je krijgt van mij belachelijk weinig terug voor die aandacht.
Want laten we eerlijk zijn: deze nieuwsbrief is gewoon niet goed genoeg. Jij krijgt in ruil voor je persoonlijke data veel te weinig waarde. Dat reken ik zo voor je uit. Maar eerst even dit:
Nieuw: B2B Content Podcast

Yes! Ik hoor er helemaal bij en heb nu ook een podcast. Luister hem via je browser, Spotify of Apple Podcasts.
Jij vs. de Rest van de Wereld: een rekensommetje
Jij krijgt deze nieuwsbrief iedere maand. Terwijl ik iedere week een blog schrijf op mijn site, waar ook niet-abonnees het kunnen lezen. Jij krijgt als abonnee dus 5 artikelen. De Rest van de Wereld krijgt er 4 (en soms ook nog een gastblog op Marketingfacts of Frankwatching). Je krijgt dus maximaal 25% meer content, terwijl je 1000% leuker bent dan al die casual social media-doorklikkers.