Met je doelgroep praten op social? Dat is niet meer genoeg. Je moet je doelgroep *zijn*.

Je doet veel aan social media marketing. Maar begrijp je ook echt wat social voor mensen betekent?

Je doet voor je marketing veel met social media. Maar begrijp je ook echt wat social media voor mensen betekent?

Ik denk dat niet genoeg marketeers over dit soort dingen nadenken. Alweer een goed stuk van Martechseries vertelt hoe social heeft gezorgd dat jonge mensen echt een fundamenteel ander wereldbeeld hebben dan wij pre-googlers.

Er zit ook concreet marketingadvies in. Want terwijl de meeste bedrijven nog bezig zijn met het maken van de stap van 'tegen de doelgroep praten' (het oude reclamedenken) naar 'met de doelgroep praten' zijn we eigenlijk al lang toe aan de volgende stap: deel van de doelgroep worden.https://martechseries.com/mts-insights/guest-authors/social-medias-young-users-are-reshaping-how-real-power-works/

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(