Van contentmarketing naar harde sales. Hoe maak je die stap?

Wanneer ga je harde omzet uit je contentcampagnes halen?

Leuk, al die content. En fijn dat mensen zich op de nieuwsbrief abonneren. Maar hoe en wanneer ga je daar nou business uit halen?

Dit is ongeveer de meest gestelde vraag in contentmarketing. Een groot deel van het antwoord vind je in dit artikel.

Bridging the Gap Between Marketing and Sales by Successfully Leveraging Content
You can have all the content planned in your calendar. You can have your best salespeople working with the most profitable prospects. However, none of those strategies will work if your marketing and sales teams are out of alignment, working in silos.

Lees trouwens ook eens het artikel dat ik er zelf over schreef:

Ok, maar hoe zorg je met contentmarketing nou echt voor meer omzet???
In een nieuwe serie blogs beantwoord ik de belangrijkste leervragen van mijn contentmarketing-cursisten van de afgelopen jaren. Deze keer: hoe krijg je met content meer klanten?
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(