• Skip to content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Over
  • Diensten
  • Kennis & tools
  • English
  • Contact

BOUKEVLIERHUIS.NL

Advies en strategie in contentmarketing

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal
You are here: Home / Contentstrategie & SEO / De ‘story funnel matrix’. Een stomme naam voor een handig contentmodel.

De ‘story funnel matrix’. Een stomme naam voor een handig contentmodel.

20/03/2018

contently.com

Iedereen kent de online marketingfunnel. En iedereen weet dat je content nodig hebt om die funnel aan de praat te krijgen. Maar vaak blijven we hangen bij het ‘hoe dan’?

Op Contently deelt Joe Lazauskas een stuk uit zijn boek The Storytelling Edge. Hij beschrijft de ‘story funnel matrix’, een marketingfunnel die is opgesplitst in drie contentsoorten: timely, seasonal en evergreen. Dat helpt je om keuzes te maken bij het online zetten van content. En ja, het is een stomme naam voor een model.

Geen revolutie misschien, maar wel weer een van die kleine dingetjes die je kan helpen bij het nadenken over het hoe en wat van contentmarketing.

The Story Funnel-Matrix: Create Better Content With This Simple Diagram

Misschien ook interessant:

  • Wat is contentmarketing? Mijn antwoord op een (nog steeds) veel gestelde vraag.Wat is contentmarketing? Mijn antwoord op een (nog…
  • SEO-content voor de see-fase: een lijst met veelgestelde vragenSEO-content voor de see-fase: een lijst met…
  • Cijfers over de effectiviteit van marketingcommunicatie. En ze zijn niet zoals je dacht.Cijfers over de effectiviteit van…
  • Hoe de illusie van meetbaarheid je bakken met geld kostHoe de illusie van meetbaarheid je bakken met geld kost
  • Een simpel model om je PPC-campagnes in kaart te brengenEen simpel model om je PPC-campagnes in kaart te brengen
  • Nieuw rapport: kunnen marketeers de digitalisering nog een beetje bijbenen?Nieuw rapport: kunnen marketeers de digitalisering…

Delen = fijn!

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google
  • Pocket
  • Email
  • Print

Filed Under: Contentstrategie & SEO, Van het web Tagged With: boek, contentmarketing, marketing

Het Grote Verhaal: gratis mailmagazine

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Reader Interactions

Primary Sidebar

Gratis Het Grote Verhaal

Elke eerste donderdag van de maand up to date vakkennis, nieuwe inspiratie en praktische tips voor contentmarketing en online communicatie.

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens alleen om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Van het web

Is Twitter een nuttig marketingkanaal?

04/12/2018

Hergebruiken van je blog posts. Zo doe je dat

29/11/2018

SO zoektermen onderzoek MKB

Zoektermenonderzoek. Zo doe je dat

23/10/2018

Content-first webdesign: je wilt nooit meer iets anders

18/10/2018

Waarom persona’s mislukken

16/10/2018

Tags

marketing inspiratie analytics website social media boek schrijven linkedin twitter contentstrategie wordpress strategie download seo ondernemen user experience ai online marketing migratie landingspagina data facebook contentmarketing copywriting bloggen cta audit google adverteren cms conversie

Categorieën

  • Portfolio advies & strategie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Portfolio webteksten
  • Portfolio data en analytics
  • Portfolio training
  • Portfolio tekst voor user interfaces
  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Eigen blogs
  • Portfolio SEO anno nu
  • Algemeen
  • Portfolio
  • Van het web

Footer

Rubrieken

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal

Hoofdmenu

  • Home
  • Over
  • Diensten
  • Kennis & tools
  • English
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter

Maandelijks Het Grote Verhaal

boukevlierhuis.nl · K.v.K. 08194364000 · Algemene voorwaarden · Privacyverklaring

loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.