Data-driven contentmarketing: 4 stappen voor een effectief proces

Hoe integreer je SEO-data en contentstrategie?

Data is belangrijk. Essentieel zelfs. Maar het integreren van 'data-denken' in een marketingstrategie is nog best ingewikkeld. SEMrush schreef een praktische gids voor alle stadia van het contentmarketingproces, waarbij ze zich (niet raar, voor een SEO-bedrijf) vooral concentreren op de SEO-aspecten. Lees mijn eigen gids als je een breder perspectief zoekt op data en B2B contentmarketing.

Lees het artikel op semrush.com

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(