Krijgt het contentmarketingproces eindelijk de aandacht die het verdient?

...

contently.com

'Proces is niet sexy!' Riep ik laatst gefrustreerd uit in een gesprek met een collega. 'Het interesseert ze gewoon geen &*$%!' (Nou ja, ik zei dus niet 'ampersandsterretjedollarprocent' hè). En toch, en toch, en toch: dé manier om je meteen te onderscheiden van al je contentmarketende concurrenten is om je proces op orde te krijgen. Ik ga daar nog even een uitgebreider blogje over tikken, maar ondertussen kunnen jullie dit 'contentmarketing-trends voor 2018'-artikel van Joe Lazauskas lezen, waarin hij min of meer hetzelfde zegt. En nog een paar interessante dingen.

What Are 2018's Biggest Content Marketing Trends?...

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(