• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Over
  • Diensten
  • 10 redenen om met mij te gaan werken
  • English
  • Contact

BOUKEVLIERHUIS.NL

Advies en strategie in contentmarketing

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal
You are here: Home / Van het web / HOWTO: Facebook leadcampagnes opzetten, doorrekenen en optimaliseren

HOWTO: Facebook leadcampagnes opzetten, doorrekenen en optimaliseren

12/09/2017

socialmediaexaminer.comDe titel van dit stuk dekt de lading voor geen meter. ‘How to set a Facebook ad budget’ suggereert dat het alleen over het kiezen van een budget gaat. In werkelijkheid is het een bijzonder complete gids over hoe je Facebook-leadcampagnes inricht, doorrekent en optimaliseert. Inclusief retargeting en het maken van copycat audiences. Lezen dus!

How to Set a Facebook Ad Budget : Social Media Examiner

Misschien ook interessant:

  • Waarom ik meer wil zijn dan een tekstschrijverWaarom ik meer wil zijn dan een tekstschrijver
  • Dit zijn de contentmarketing-trends in 2018Dit zijn de contentmarketing-trends in 2018
  • Working Out Loud: wat het is en wat het met marketing te maken heeftWorking Out Loud: wat het is en wat het met…
  • Digital marketing in het onderwijs: het blijft zoekenDigital marketing in het onderwijs: het blijft zoeken
  • Livebloggen vanaf een event: voorbereiding is de cruxLivebloggen vanaf een event: voorbereiding is de crux
  • Constante content + campagnes = winnende contentstrategieConstante content + campagnes = winnende contentstrategie

Delen = fijn!

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Pocket
  • Email
  • Print

Filed Under: Data & Analytics, Van het web Tagged With: adverteren, conversie, data, facebook, online marketing, social media, strategie

Het Grote Verhaal: gratis mailmagazine

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Reader Interactions

Primary Sidebar

Gratis Het Grote Verhaal

Elke eerste donderdag van de maand up to date vakkennis, nieuwe inspiratie en praktische tips voor contentmarketing en online communicatie.

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens alleen om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Van het web

Met je doelgroep praten op social? Dat is niet meer genoeg. Je moet je doelgroep *zijn*.

12/12/2019

Van contentmarketing naar harde sales. Hoe maak je die stap?

10/12/2019

De #socialmediastrategie van The Economist: focus op strategische doelen en eigen kanalen

05/12/2019

Marketing voor B2B maakindustrie: eigenlijk niet anders dan in andere branches

03/12/2019

Multi-merk contentmarketing: hoe MotorCycle Holdings het doet

26/11/2019

Tags

inspiratie audit data marketing contentstrategie adverteren facebook online marketing wordpress strategie twitter boek website seo analytics schrijven bloggen social media google ondernemen landingspagina cms download copywriting conversie migratie user experience ai contentmarketing linkedin cta

Categorieën

  • Portfolio
  • Portfolio webteksten
  • Proces & Technologie
  • Van het web
  • Portfolio advies & strategie
  • Portfolio tekst voor user interfaces
  • Creatie & Inspiratie
  • Algemeen
  • Data & Analytics
  • Portfolio SEO anno nu
  • Portfolio data en analytics
  • Eigen blogs
  • Contentstrategie & SEO
  • Portfolio training

Footer

Rubrieken

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal

Hoofdmenu

  • Home
  • Over
  • Diensten
  • 10 redenen om met mij te gaan werken
  • English
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter

Maandelijks Het Grote Verhaal

boukevlierhuis.nl · K.v.K. 08194364000 · Algemene voorwaarden · Privacyverklaring

loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.