• Skip to content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Over
  • Diensten
  • Kennis & tools
  • English
  • Contact

BOUKEVLIERHUIS.NL

Advies en strategie in contentmarketing

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal
You are here: Home / Contentstrategie & SEO / Customer journey in kaart brengen. Hoe doe je dat eigenlijk?

Customer journey in kaart brengen. Hoe doe je dat eigenlijk?

22/09/2017

nicooud.com

Voordat je doelen kunt gaan halen met online marketing, moet je eerst de customer journey goed in beeld hebben. Ik heb het vorige week nog staan verkondigen voor een groep tweedejaars communicatiestudenten. En het is ook waar. Maar de volgende, onvermijdelijke vraag is: hoe dan?

Nico Oud geeft in dit artikel een mooie samenvatting van het proces. Vooral omdat hij ook de empathy map en het koppelen van de customer journey aan je sales funnel aanstipt.

Breng de customer journey in kaart – Nico Oud

Misschien ook interessant:

  • Waarom ik meer wil zijn dan een tekstschrijverWaarom ik meer wil zijn dan een tekstschrijver
  • Dit zijn de contentmarketing-trends in 2018Dit zijn de contentmarketing-trends in 2018
  • Working Out Loud: wat het is en wat het met marketing te maken heeftWorking Out Loud: wat het is en wat het met…
  • Digital marketing in het onderwijs: het blijft zoekenDigital marketing in het onderwijs: het blijft zoeken
  • Zo genereer je leads op Facebook en InstagramZo genereer je leads op Facebook en Instagram
  • Constante content + campagnes = winnende contentstrategieConstante content + campagnes = winnende contentstrategie

Delen = fijn!

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google
  • Pocket
  • Email
  • Print

Filed Under: Contentstrategie & SEO, Data & Analytics, Van het web Tagged With: marketing

Het Grote Verhaal: gratis mailmagazine

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Reader Interactions

Primary Sidebar

Gratis Het Grote Verhaal

Elke eerste donderdag van de maand up to date vakkennis, nieuwe inspiratie en praktische tips voor contentmarketing en online communicatie.

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens alleen om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Van het web

Is Twitter een nuttig marketingkanaal?

04/12/2018

Hergebruiken van je blog posts. Zo doe je dat

29/11/2018

SO zoektermen onderzoek MKB

Zoektermenonderzoek. Zo doe je dat

23/10/2018

Content-first webdesign: je wilt nooit meer iets anders

18/10/2018

Waarom persona’s mislukken

16/10/2018

Tags

data migratie wordpress marketing cta online marketing contentmarketing boek download facebook bloggen social media conversie linkedin analytics seo twitter strategie cms google user experience landingspagina inspiratie schrijven ondernemen ai audit copywriting adverteren website contentstrategie

Categorieën

  • Portfolio tekst voor user interfaces
  • Proces & Technologie
  • Portfolio webteksten
  • Portfolio data en analytics
  • Eigen blogs
  • Algemeen
  • Van het web
  • Portfolio advies & strategie
  • Portfolio training
  • Contentstrategie & SEO
  • Portfolio SEO anno nu
  • Portfolio
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics

Footer

Rubrieken

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal

Hoofdmenu

  • Home
  • Over
  • Diensten
  • Kennis & tools
  • English
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter

Maandelijks Het Grote Verhaal

boukevlierhuis.nl · K.v.K. 08194364000 · Algemene voorwaarden · Privacyverklaring

loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.