HOWTO: Geef je customer journey vorm met micro moments en de juiste zoektermen.

...

searchengineland.com

Micro moments zijn een vruchtbare manier om de (mobiele) customer journey in kaart te brengen. Maar de vertaling naar een effective SEO-strategie kan lastig zijn. Thomas Stern laat hier zien dat je, door zoekopdrachten in categorie├źn op te delen, een goed beeld kunt krijgen van welke sitebezoeker welke content wil zien. Hij gaat zelfs zo ver dat hij een model presenteert waarmee je per zoekterm de winstgevendheid kunt voorspellen.

Micro-moments and beyond: Understanding and optimizing for consumer intent...

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(