Er zit een groot, gapend gat in je #contentmarketing. Zo repareer je het...

...

www.marketingfacts.nlInmiddels is het inzetten van het See-Think-Do-Care model wel zo'n beetje ingeburgerd, maar het vertalen ervan in content is vaak nog lastig. Vooral de see-fase is voor de nogal conversie-gedreven marketing-afdelingen van de meeste bedrijven lastig te vatten. Gerben Lievers van digital marketingbureau Team Nijhuis liet vorig jaar in een uitgebreide case study op Marketingfacts zien hoe je content maakt die werkt (en blijft werken) door de hele funnel heen.

Contentmarketing en de vergeten fase van het aankoopproces | Marketingfacts...

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(