Je website ziet er prachtig uit. Maar hij zegt me niks.

...

ducttapemarketing.comOk, nog even verder over een standaard tekstschrijversfrustratie: het design is prachtig, de designer is betaald. Er hoeft 'alleen nog tekst op'. Helaas is er dan geen budget en tijd meer om na te denken over het verhaal dat de site moet vertellen. En dat is jammer, want het verhaal van de site is de echte kracht van het ding.

John Jantsch van Duct Tape Marketing is het gelukkig met me eens:

Your website must tell a story. A story must be engaging and there must be a hero, a problem, a quest, a call to arms, and a promise of a happy ending.

As the digital hub for your business, your website must be able to attract the right prospect, as well as build trust, provide information, offer a guided trial experience, convert, and nurture and do so without friction or confusion.

Why Your Website Needs a Storyteller Instead of a Designer...

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(