Hoeveel bagger staat er op jouw website? Zo vind je hem (en ruim je hem op)

...

kapost.comContentmarketing en content management gaan hand in hand. Als je geen controle hebt over wat er op je site staat, zul je klanten wegjagen met content die oud, fout, lelijk of gewoon nutteloos is. Daarom begint het opzetten van een contentstrategie met een content audit.

Maar ook tussendoor is het fijn om weer eens het overzicht te hebben. Vandaar deze gids voor een voorjaarsschoonmaak van je site-content. Geen volledige audit, maar gewoon een checklist om de ergste troep er tussenuit te halen en te kijken waar nog kansen liggen.

The spring season can inspire the desire to declutter and streamline, which makes it a great time for B2B organizations to spring clean content with a quick and dirty content audit. Broken links, under-performing assets, changes in customer preferences, and content gaps happen even to the best of marketing teams. Instead of putting a content audit off for another season as clients drift to another website, think of the process as a reverse gold digging expedition.

Aan het werk!

Spring Clean Your Content: The Basics of a Quick & Dirty Content Audit - Kapost Content Marketing Blog...

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(