• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Home
  • Over
  • Diensten
  • 10 redenen om met mij te gaan werken
  • English
  • Contact

BOUKEVLIERHUIS.NL

Advies en strategie in contentmarketing

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal
You are here: Home / Portfolio / Lavendi: content audit en SEO

Lavendi: content audit en SEO

13/11/2016

lavendi

Schoonheidssalon Lavendi is uniek door het aanbod van hightech behandelingen. Lavendi bereikte met succes een landelijke, kapitaalkrachtige doelgroep maar was op zoek naar betere resultaten in Google en een betere conversie via de site.
Lavendi maakte een strategische keuze om voor drie verschillende doelgroepen drie verschillende websites te maken. Daarna was het belangrijk om de bestaande content te bekijken vanuit de ogen van die doelgroepen en waar nodig aan te passen. Mijn werk resulteerde in een aantal goed geoptimaliseerde SEO-pagina’s, een nieuwe opzet van de homepage en een adviesdocument over hoe de content verder opgeschoond en geoptimaliseerd kon worden.

Misschien ook interessant:

  • Waarom ik meer wil zijn dan een tekstschrijverWaarom ik meer wil zijn dan een tekstschrijver
  • Dit zijn de contentmarketing-trends in 2018Dit zijn de contentmarketing-trends in 2018
  • Content met een doel is de enige content die werktContent met een doel is de enige content die werkt
  • Zo genereer je leads op Facebook en InstagramZo genereer je leads op Facebook en Instagram
  • Content Gap-analyse: gebruik de concurrentie voor betere #SEOContent Gap-analyse: gebruik de concurrentie voor…
  • Solarz: risico is de kern van marketingSolarz: risico is de kern van marketing

Delen = fijn!

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Pocket
  • Email
  • Print

Filed Under: Portfolio, Portfolio advies & strategie, Portfolio SEO anno nu, Portfolio webteksten Tagged With: audit, conversie, google, website

Het Grote Verhaal: gratis mailmagazine

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Reader Interactions

Primary Sidebar

Gratis Het Grote Verhaal

Elke eerste donderdag van de maand up to date vakkennis, nieuwe inspiratie en praktische tips voor contentmarketing en online communicatie.

Privacyverklaring

Ik gebruik je gegevens alleen om je mijn maandelijkse magazine te sturen.

Van het web

Met je doelgroep praten op social? Dat is niet meer genoeg. Je moet je doelgroep *zijn*.

12/12/2019

Van contentmarketing naar harde sales. Hoe maak je die stap?

10/12/2019

De #socialmediastrategie van The Economist: focus op strategische doelen en eigen kanalen

05/12/2019

Marketing voor B2B maakindustrie: eigenlijk niet anders dan in andere branches

03/12/2019

Multi-merk contentmarketing: hoe MotorCycle Holdings het doet

26/11/2019

Tags

landingspagina audit marketing twitter download google migratie cms schrijven contentstrategie data wordpress ai ondernemen conversie analytics seo linkedin adverteren strategie contentmarketing online marketing inspiratie user experience copywriting facebook bloggen website social media boek cta

Categorieën

  • Portfolio
  • Creatie & Inspiratie
  • Van het web
  • Data & Analytics
  • Portfolio webteksten
  • Algemeen
  • Portfolio SEO anno nu
  • Eigen blogs
  • Portfolio training
  • Portfolio data en analytics
  • Proces & Technologie
  • Portfolio tekst voor user interfaces
  • Contentstrategie & SEO
  • Portfolio advies & strategie

Footer

Rubrieken

  • Contentstrategie & SEO
  • Creatie & Inspiratie
  • Data & Analytics
  • Proces & Technologie
  • Het Grote Verhaal

Hoofdmenu

  • Home
  • Over
  • Diensten
  • 10 redenen om met mij te gaan werken
  • English
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter

Maandelijks Het Grote Verhaal

boukevlierhuis.nl · K.v.K. 08194364000 · Algemene voorwaarden · Privacyverklaring

loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.