Zo schrijf je een kop waar mensen wel op *moeten* klikken

...

De kop is het belangrijkste deel van je content. 80% van de mensen schijnt zelfs alleen de kop te lezen (hoewel ik nooit de bron van deze bewering heb kunnen achterhalen).

Er is in ieder geval al veel geschreven over het maken van koppen. Dit artikel van het Buffer-blog is mijn favoriet.

Zij stellen de volgende vier regels voor een goede kop:

1. An aspirational theme 2. Psychological learnings 3. Smooth-sounding formula 4. Targeted for our audience

Lees verder op bufferapp.com

Image courtesy of bufferapp.com...

Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(